OMconference verwelkomt in 2024 marketing beslissingsnemers én hr-managers
OMconference is dit jaar al aan haar 6e editie toe. De voorbije jaren stonden de talks steeds in het teken van marketing. Op OMconference krijg je een hele dag insights van heel wat experts ter zake en leer je interessante cases van boeiende merken kennen. Ook dit jaar uiteraard, want het is niet voor niets hét marketingfestival van het jaar. Het overkoepelende thema is ‘Hard & soft marketing’. We nemen een duik in die dynamische wisselwerking, aan de hand van 4 thema’s:
- Employer branding
- Data & performance
- Branding & strategie
- Tech & innovatie
Je leest het goed. We wijden op OMconference een volledige track aan employer branding, dat het werkveld is van zowel marketing als hr.
Hr-managers kunnen er luisteren naar de talks van Carolien Van den Bosch van Better Minds at Work, Luk Dewulf, Golazo Energy, #zigzaghr, Randstad Group, OMcollective en Wavemakers. Elk belichten ze employer branding vanuit verschillende perspectieven. Dat gaat van het denken aan de hand van een C-level mindset of hoe employer branding vanuit de core van het bedrijf moet komen, hoe je je talent ontdekt en kan inzetten tot hoe authenticiteit van cruciaal belang is als werkgever. En nog zoveel meer.
Wil je meer weten over employer branding talks en sprekers? Bekijk ze hier.
Bestel je ticket op omconference.be/tickets.
Beschik je niet over een kredietkaart? Geen probleem, stuur een mail naar hello@omconference.be en bestel je tickets.