date

OMconference verwelkomt in 2024 marketing beslissingsnemers én hr-managers

OMconference is dit jaar al aan haar 6e editie toe. De voorbije jaren stonden de talks steeds in het teken van marketing. Op OMconference krijg je een hele dag insights van heel wat experts ter zake en leer je interessante cases van boeiende merken kennen. Ook dit jaar uiteraard, want het is niet voor niets hét marketingfestival van het jaar. Het overkoepelende thema is ‘Hard & soft marketing’. We nemen een duik in die dynamische wisselwerking, aan de hand van 4 thema’s:

 

  • Employer branding 
  • Data & performance
  • Branding & strategie
  • Tech & innovatie 

 

Je leest het goed. We wijden op OMconference een volledige track aan employer branding, dat het werkveld is van zowel marketing als hr. 

 

Hr-managers kunnen er luisteren naar de talks van Carolien Van den Bosch van Better Minds at Work, Luk Dewulf, Golazo Energy, #zigzaghr, Randstad Group, OMcollective en Wavemakers. Elk belichten ze employer branding vanuit verschillende perspectieven. Dat gaat van het denken aan de hand van een C-level mindset of hoe employer branding vanuit de core van het bedrijf moet komen, hoe je je talent ontdekt en kan inzetten tot hoe authenticiteit van cruciaal belang is als werkgever. En nog zoveel meer. 

 

Wil je meer weten over employer branding talks en sprekers? Bekijk ze hier


Bestel je ticket op omconference.be/tickets

Beschik je niet over een kredietkaart? Geen probleem, stuur een mail naar hello@omconference.be en bestel je tickets. 

 

Sold out - geen tickets meer beschikbaar

Deze nieuwsberichten vind je misschien ook interessant?

date

Duurzaamheid is here to stay

OMconference, het jaarlijkse event waar elke marketing beslissingsnemer op aanwezig móet zijn, pakt dit jaar uit met thema duurzame marketing. Waarom is dat zo en wat houdt dat precies in? Wel, dat lees je hier!

date

Een terugblik: OMconference 2021

In 2021 hadden we op 27 september een prachtige OMconference editie. Als je graag weet wat je te wachten staat op hét marketingevent van het jaar in 2022, dan is deze recap een leuke blik op wat je kan verwachten.

date

OMconference wordt het eerste CO2-neutrale marketingevent in België.

Een duurzaam beleid en duurzame marketing: een boeiend thema waarbij de marketing beslissingsnemer een belangrijke positie inneemt tegenover zijn/haar merk en de klanten. En OMconference walks the talk, want het wordt het eerste CO2-neutrale marketingevent in België.

 

date

7 redenen om nu de OMconference app te installeren

Heb je de nieuwe OMconference app al gezien? Waarom je die app zou moeten hebben, zeg je? Wel, er zijn maar liefst 7 goede redenen.

 

date

Vlot naar OMconference dankzij Traject

Samen met Traject, een adviesbureau in verkeer en mobiliteit, is er voor OMconference een mobiliteitsplan op maat gemaakt. Kom je op 2 oktober met de trein, fiets, tram, wagen, of nog een ander vervoersmiddel? Voor elk type verplaatsing is er aan een (duurzame) oplossing gedacht. 

 

date

Wat moet je onthouden van OMconference 2022

Maandag 26 september 2022 vond de vierde editie van OMconference plaats. Een memorabele editie, met als hot topic ‘duurzame marketing’. Meer dan 30 sprekers gaven hun case, inzicht of mening over duurzame marketing op het event. Wij vatten voor jou de essentie samen.

date

OMconference behaalt als eerste marketingevent het CO2 neutrale label

Op 26 september gooide het Elisabeth Center in Antwerpen haar deuren open voor de vierde editie van OMconference, een jaarlijkse hoogmis waarbij de marketing beslissingsnemer ondergedompeld wordt in een bad vol inspirerende sprekers. Dit jaar was duurzame marketing hét hot topic. En OMconference walks the talk. Onder de begeleiding van Utopia Events uit Gent, behaalt het marketingevent als eerste in België dat het CO2 neutrale label.

date

Elk jaar duurzamer: nog eens 23% minder CO2 uitstoot dit jaar

De OMconference editie in 2022 behaalde als eerste marketingcongres in België het CO2-neutrale label. Dat het duurzame aspect geen eendagsvlieg is op OMconference, bewezen ook de verdere inspanningen op 2 oktober 2023. Met de hulp van Utopia Events uit Gent, stootte de voorbije editie alweer 7 ton CO2 minder uit. En voor het event van 2024 wordt aan dezelfde weg verder getimmerd.