Spreker

Aline Fobe

Managing director corporate wellbeing

Aline Fobe is een voormalige hockeyster voor de Belgische Red Panthers en heeft deelgenomen aan 185 internationale wedstrijden, waaronder Europese kampioenschappen, wereldbekers en Olympische kwalificatiewedstrijden. Buiten het veld behaalde ze een Master in Bedrijfsingenieur en werkte ze als hr-consultant bij PwC. Door deze ervaringen leerde Aline het belang van welzijn en leiderschap in het bevorderen van een duurzame high-perfomance cultuur. Nu, als managing director van Corporate Wellbeing bij Golazo Energy, streeft ze ernaar mensen, organisaties en de samenleving te helpen gedijen door hun fysieke, mentale, emotionele en spirituele energie te ondersteunen. Waarom? Omdat energieke werknemers bedrijven versterken!

 

Wanneer

14u00 - 14u30

Waar

Okapi Room

Categorie

Placeholder

Talk

Succesvolle employer branding: de inside-out job

In de huidige competitieve markt is het van cruciaal belang om op te vallen als aantrekkelijke werkgever. Maar wat onderscheidt echt toonaangevende bedrijven? Het antwoord ligt binnenin. Employer branding moet vanuit de core van de organisatie komen. Het gaat om meer dan een pakkende slogan of een strakke Linkedin-pagina; het draait om het creëren van een authentieke cultuur, die zowel binnen als buiten je bedrijf weerklank vindt. 

Bedrijven die investeren in de gezondheid en het welzijn van hun medewerkers, krijgen niet alleen een verhoogde productiviteit in ruil. Het worden als het ware magneten voor het aantrekken en behouden van toptalent. Verwacht voorbeelden uit de praktijk van bedrijven die deze inside-out benadering hebben weten te beheersen en hoe corporate wellbeing een cruciaal onderdeel kan spelen in een succesvolle employer branding strategie. 

Save the date - 6 oktober 2025

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ender Scholtens
Gossip Guy Studios

How to navigate Gen Z: authentieke merkstrategieën ontwikkelen

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Isabel Verstraete
The CARE Principle

How to grow your organization with purpose, care and clarity

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd de #1 sustainable love brand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

Employer branding = reputation management = PR

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Maarten Clochet
OMcollective

A heart for HR with a marketing mindset. Hoe marketing en hr elkaar versterken.

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vince Buyssens
Starhaven

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Vincent Pierquet
TikTok

Welkom in de AI-gedreven toekomst van TikTok

Yannick De Smedt
OMcollective

7 important lessons for marketers to succeed in the short & long term