Spreker

Ann-Sophie Libbrecht

Innovation manager

Ann-Sophie is innovation manager bij Ads & Data, een unieke alliantie tussen mediabedrijven Mediahuis en Play Media en telecombedrijven Telenet en Proximus. Als master in de handels- en consulaire wetenschappen heeft zij haar  media-ervaring vooral opgebouwd in TV. In 2017 zette ze bij Play Media haar schouders mee onder de lancering van Addressable TV, als eerste broadcaster op het Europese continent. Momenteel staat ze als  data-expert de sales teams van Ads & Data bij in hun contacten met  adverteerders en media agencies en bouwt ze mee aan innovatieve en creatieve data partnerships.

 

Wanneer

10u00 - 10u30

Waar

Marble Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Cristal had een duidelijke doelstelling voor ogen: jongere consumenten aanspreken en tegelijkertijd de ad waste drukken om een lagere kost per impact te realiseren. Resultaten van vorige campagnes toonden immers aan dat het biermerk met de huidige tv-strategie een groot deel van hun doelgroep niet bereikte. Dentsu en Ads & Data kozen resoluut voor een mediastrategie waarbij de focus lag op targeting. De brand campagne van Cristal is het perfecte voorbeeld van een data-geoptimaliseerde aanpak waarin lineaire tv op een slimme manier met online video en Smart AD (addressable tv) wordt gecombineerd. Het resultaat hiervan? Cristal slaagde erin om haar bereik te verdubbelen.

 

 

 

Save the date - 6 oktober 2025

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ender Scholtens
Gossip Guy Studios

How to navigate Gen Z: authentieke merkstrategieën ontwikkelen

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Isabel Verstraete
The CARE Principle

How to grow your organization with purpose, care and clarity

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd de #1 sustainable love brand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

Employer branding = reputation management = PR

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Maarten Clochet
OMcollective

A heart for HR with a marketing mindset. Hoe marketing en hr elkaar versterken.

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vince Buyssens
Starhaven

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Vincent Pierquet
TikTok

Welkom in de AI-gedreven toekomst van TikTok

Yannick De Smedt
OMcollective

7 important lessons for marketers to succeed in the short & long term