Spreker

Average Rob

Owner van @averagerob

Robert Van Impe (Overijse, 27 februari 1992), beter bekend als "Average Rob", is een Belgisch comedian, youtuber, acteur en radiopresentator. Hij werkt sinds 2016 voor het Belgische magazine Humo en presenteerde het radioprogramma BOITLYFE op jongerenzender StuBru. Sinds 2020 focust Van Impe zich vooral op het maken van YouTube-video's waarin hij extreme sporten combineert met humor. Onder het alter ego van Average Rob maakt hij sinds 2015 humoristische posts op sociale media die vaak viraal gaan. Rob is vooral bekend vanwege beelden waarin hij zichzelf fotoshopt met celebrities, zoals slapend in de metro met Barack Obama of in bad bij Bruno Mars. Hij werd opgepikt door onder andere 9GAG, The Lad Bible, Bored Panda, Imgur en BBC.

Van Impe is sinds 2016 videoreporter voor het weekblad Humo waar hij onder andere komische interviews maakt met feestgangers op festivals als Pukkelpop, Rock Werchter en Kamping Kitsch. 

In 2018 sloegen Omdat Het Kan Soundsystem en Average Rob de handen in elkaar om een DJ-duo te vormen. Een hectische high energy show, waarin Omdat Het Kan Soundsystem aan een hoog tempo de platen aan elkaar draait en Rob als MC te werk gaat om het volk op te hitsen. Zo speelden ze al op Rock Werchter, Lokerse Feesten en tourden ze heel Vlaanderen rond.

Sinds 28 april 2021 heeft Rob samen met twee andere collega's van hem zijn eigen Belgische Pils 'Tout Bien' op de markt gebracht. Het wordt omschreven als een goede en frisse pils.

Op 22 januari 2021 werden de eerste Jamies, de Vlaamse online video awards, uitgedeeld. Hij won voor zijn typetje Average Rob de award in de categorie "beste comedy".

In 2023 voltooide Van Impe de Iron-Man in Klagenfurt in 12 uur, 26 minuten en 19 seconden. Hij trainde hier 6 maanden voor.

Wanneer

15u50 - 16u20

Waar

Queen Elisabeth Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Stop working, start creating

Deze veelzijdige Belgische comedian, YouTuber, acteur en radiopresentator zal ons meenemen op een boeiende reis door zijn ondernemersverhaal, gevuld met humor, creativiteit en onvergetelijke momenten. 

De sessie belooft niet alleen inzicht te bieden in het ondernemerschap van Average Rob, maar ook een kans om hem persoonlijk te ontmoeten en vragen te stellen. Een unieke gelegenheid om te leren van zijn ervaringen en geïnspireerd te raken door zijn onconventionele aanpak van succes.

 

 

Save the date - 6 oktober 2025

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ender Scholtens
Gossip Guy Studios

How to navigate Gen Z: authentieke merkstrategieën ontwikkelen

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Isabel Verstraete
The CARE Principle

How to grow your organization with purpose, care and clarity

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd de #1 sustainable love brand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

Employer branding = reputation management = PR

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Maarten Clochet
OMcollective

A heart for HR with a marketing mindset. Hoe marketing en hr elkaar versterken.

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vince Buyssens
Starhaven

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Vincent Pierquet
TikTok

Welkom in de AI-gedreven toekomst van TikTok

Yannick De Smedt
OMcollective

7 important lessons for marketers to succeed in the short & long term