Spreker

Dado Van Peteghem

Co-founder

Dado is partner bij het adviesbureau Imagin3 Studio met vestiging in België en het Midden Oosten, en is mede-oprichter van verschillende startups in digitale innovatie. Dado heeft Communicatie & Computerwetenschappen gestudeerd aan de Universiteit van Gent en is auteur van 4 boeken, de laatste in 2023 "De Virtuele Economie"met Jeremy Denisty. Als lid van het strategie comité van de internationale modegroep Chalhoub Group brengt hij vaak tijd door in het Midden-Oosten. Hij heeft een passie voor de toekomst en probeert met zijn twee kindjes van 9 en 11 jaar bij te blijven op technologisch vlak!

Wanneer

14u40 - 15u10

Waar

Queen Elisabeth Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Boek succes in het tijdperk van overvloed

Een nieuwe generatie staat klaar. Ze bruist in virtuele werelden en communities. Ze heeft een nieuwe, frisse kijk op de dingen, van vrije tijd tot werk en alles daartussenin.

De derde golf van het internet ontpopt zich voor onze ogen en biedt een zee aan mogelijkheden voor bedrijven, overheden en de hele samenleving. Maar wat betekent dit precies?

Ontdek hoe je succes boekt in een wereld die wordt aangedreven door kunstmatige intelligentie, immersieve virtuele werelden en supercomputers.

 

 

Sold out - geen tickets meer beschikbaar

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ender Scholtens
Gossip Guy Studios

How to navigate Gen Z: authentieke merkstrategieën ontwikkelen

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Isabel Verstraete
The CARE Principle

How to grow your organization with purpose, care and clarity

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd de #1 sustainable love brand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

Employer branding = reputation management = PR

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Maarten Clochet
OMcollective

A heart for HR with a marketing mindset. Hoe marketing en hr elkaar versterken.

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vince Buyssens
Starhaven

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Vincent Pierquet
TikTok

Welkom in de AI-gedreven toekomst van TikTok

Yannick De Smedt
OMcollective

7 important lessons for marketers to succeed in the short & long term