Spreker
Helena Vandenbulcke
Helena krijgt vaak te horen dat ze nieuwsgierig is. Professioneel spit ze met plezier en passie tot op het bot uit hoe ze het meeste uit de SEO-inspanningen van haar klanten kan halen. Daarvoor is kennis van zaken primordiaal. Wat ook van tel is? Meedenken op maat van de klant, duidelijke communicatie en een vleugje humor. Haar geloof in lokale SEO inspireert marketing managers om hun bedrijf op de kaart te krijgen.
Ze ging een jaar geleden aan de slag bij Tailpage en hielp mee de ommeslag maken van louter software naar local marketing agency. Tailpage speelt daarbij in op de lokale zoekintenties van internetgebruikers. Of het nu gaat om je Google Bedrijfsprofiel bovenaan krijgen in het Local Pack, converterende locatiepagina’s of local advertising: resultaten behalen met de klanten staat altijd voorop.
Laat je inspireren door deze enthousiaste spreker voor al je ambitieuze lokale SEO-plannen.
Wanneer
Waar
Categorie
Talk
Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek
In een tijd waarin de prijs van je leads serieus onder druk staat, moet je je als marketing manager of marketeer in allerlei bochten wringen om je budget te verantwoorden. Toch zijn er een aantal onderbelichte strategieën waarmee je op een kosteneffectieve manier alsnog het juiste doelpubliek bereikt.
Lokale SEO helpt bedrijven zo zichtbaar mogelijk worden in hun regio. Helena vertelt meer over welke tactieken absoluut niet mogen ontbreken. Hoe laten succesvolle bedrijven hun Google Bedrijfsprofiel, website en local advertising converteren?
Als hands-on project manager geeft ze nog enkele tips mee om zelf aan de slag te gaan met lokale SEO. Een niet te missen keynote dus!