
Spreker
Bibianne Roetert
Bibianne begon haar carrière bij Unilever, waar ze impact probeerde te maken bij grote merken zoals Hellmann's, Unox en Lipton Ice Tea. Vier jaar geleden maakte ze de overstap naar Tony's Chocolonely om een impactmerk verder te laten groeien.
Wanneer
Waar
Categorie
Talk
Tony’s Chocolonely, een impactbedrijf dat chocolade maakt
In mijn talk ga ik dieper in op het ontstaan van Tony's en hoe we een verschil maken in de cacao-industrie. Momenteel werken nog steeds zo'n 1,5 miljoen kinderen onder illegale omstandigheden in cacao, en daar wil Tony's een einde aan maken.
We doen dit door bewustwording te creëren over misstanden in de industrie, zelf het goede voorbeeld te geven en anderen te inspireren om te volgen. Bij Tony's pakken we alles net wat spraakmakender aan dan anderen.
Maar je hoeft geen Tony's Chocolonely te zijn om impact te hebben. Elk bedrijf kan verschil maken in zijn categorie. Hopelijk geeft deze talk je inspiratie die je kunt toepassen in je eigen industrie.