Spreker

Corinne Verstraete

Head of agency

Corinne, een ervaren media-expert, heeft adverteerders jarenlang door complexe medialandschappen geleid. Haar carrière omvat zowel bureau- als klantzijde, met leidinggevende functies bij Zenith, Havas Media en AB-InBev. Als managing director van MediaCom België transformeerde ze het bureau tot een strategiegedreven, digitaal vaardige krachtpatser.

Nu bij Google leidt Corinne een team dat productadoptie en omzetgroei in BNLX stimuleert. Gepassioneerd door het helpen van anderen, is ze bestuurslid van Scale Dogs, een gerenommeerde blindengeleidenschool en doet ze vrijwilligerswerk bij Irish Guide Dogs.

 

 

Wanneer

12u00 - 12u30

Waar

Marble Hall

Categorie

Placeholder

Talk

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Duik in de wereld van AI en ontdek hoe het de reclamewereld revolutioneert. Leer over de geschiedenis van AI, hoe Google zich er al jaren op richt en hoe het nu al wordt ingezet om levens en gemeenschappen te verbeteren. Ontdek hoe Google AI toepast in advertentie-oplossingen om campagnes te optimaliseren en krijg inzicht in de toekomstige ontwikkelingen die de manier waarop we adverteren zullen veranderen.

 

Save the date - 6 oktober 2025

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ender Scholtens
Gossip Guy Studios

How to navigate Gen Z: authentieke merkstrategieën ontwikkelen

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Isabel Verstraete
The CARE Principle

How to grow your organization with purpose, care and clarity

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd de #1 sustainable love brand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

Employer branding = reputation management = PR

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Maarten Clochet
OMcollective

A heart for HR with a marketing mindset. Hoe marketing en hr elkaar versterken.

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vince Buyssens
Starhaven

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Vincent Pierquet
TikTok

Welkom in de AI-gedreven toekomst van TikTok

Yannick De Smedt
OMcollective

7 important lessons for marketers to succeed in the short & long term