Spreker

Luk Dewulf

Auteur & spreker

Luk Dewulf studeerde pedagogische wetenschappen aan de KU Leuven. Hij verdiepte zich in de positieve psychologie, appreciative inquiry en strengths based development. Op basis daarvan schreef hij diverse boeken over talent en over burn-out. Van zijn boek “ik kies voor mijn talent” verschijnt in 2024 de 30ste druk. 

Hij is een veelgevraagd spreker in binnen- en buitenland. De online tool  www.mytalentbuilder.com brengt de talenten in kaart van professionals in vele honderden organisaties. 

Wanneer

12u00 - 12u30

Waar

Queen Elisabeth Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

In zijn lezing gaat Luk Dewulf in op wat talent is. Hoe je het kan ontdekken en ontwikkelen. Hoe het zichtbaar wordt als ‘talent in actie’. En wat het verschil is tussen een talent en een competentie. Hij legt de link tussen talent en flow. Wat de effecten zijn op je functioneren als je vanuit je talent kan werken en hoe dat bijdraagt tot werkgeluk. Hij stelt het referentiekader voor met 39 talenten. Elke persoon heeft een unieke combinatie van ongeveer 15 van deze talenten. De kans dat je ooit iemand ontmoet met dezelfde combinatie is quasi onbestaand.

Save the date - 6 oktober 2025

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ender Scholtens
Gossip Guy Studios

How to navigate Gen Z: authentieke merkstrategieën ontwikkelen

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Isabel Verstraete
The CARE Principle

How to grow your organization with purpose, care and clarity

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd de #1 sustainable love brand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

Employer branding = reputation management = PR

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Maarten Clochet
OMcollective

A heart for HR with a marketing mindset. Hoe marketing en hr elkaar versterken.

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vince Buyssens
Starhaven

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Vincent Pierquet
TikTok

Welkom in de AI-gedreven toekomst van TikTok

Yannick De Smedt
OMcollective

7 important lessons for marketers to succeed in the short & long term