Spreker

Yannick De Smedt

Managing director

Yannick staat met veel enthousiasme in het leven. Dit vertaalt zich in een ongedwongen ambitie om van elk merk, product of plan een schot in de roos te maken. Hij vertrekt hierbij vanuit een pragmatische kijk op zaken doen en management, en weet dit te combineren met een fijngevoeligheid voor emotie, vorm, taal, en creativiteit. Zijn geloof in de kracht van een merk inspireert organisaties om van binnenuit te bouwen aan een effectievere marketing strategie en dito communicatie. 

Hij staat al 6 jaar aan het hoofd van OMcollective en werkt dus aan de bron. OMcollective is intussen uitgegroeid tot een full service agency met een digitaal hart. Of ze nu een merk, website, employer brand of campagne bedenken, resultaten behalen met de klanten staat altijd voorop. Ze maken hun reputatie als één van de beste performance marketing bureaus nog steeds waar, en zijn er in geslaagd om naast een creatieve poot ook stevige staffing en rekruteringsdienst voor marketing teams uit te bouwen. 

Geef jouw ideeën zuurstof met deze aanstekelijke spreker.
 

 

Wanneer

10u40 - 11u10

Waar

Marble Hall

Categorie

Placeholder

Talk

7 important lessons for marketers to succeed in the short & long term

Het zijn geen gemakkelijke tijden voor CMO’s, marketing managers, en marketeers. Aan de ene kant zien we dat verschillende sectoren het moeilijk hebben. Groeicijfers incasseren klappen en de vooropgestelde targets verdwijnen zachtjesaan uit het zicht van wat nog haalbaar is. Aan de andere kant zien we kanalen, tech, en tactics als paddenstoelen uit de grond schieten in een nat, herfstig bos. Wat moet een mens hiermee?

Yannick deelt 7 belangrijke lessen die elke marketing professional een houvast bieden op korte en lange termijn. Stuk voor stuk gemakkelijk te onthouden modellen, door onderzoek bewezen inzichten, of heldere ideeën die je moet gezien hebben. Een mini-marketing-MBA op 30 minuten dus!

Als Managing Director van een agency weet hij als geen ander strategie en tactiek te combineren in deze niet te missen keynote.

Save the date - 6 oktober 2025

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ender Scholtens
Gossip Guy Studios

How to navigate Gen Z: authentieke merkstrategieën ontwikkelen

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Isabel Verstraete
The CARE Principle

How to grow your organization with purpose, care and clarity

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd de #1 sustainable love brand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

Employer branding = reputation management = PR

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Maarten Clochet
OMcollective

A heart for HR with a marketing mindset. Hoe marketing en hr elkaar versterken.

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vince Buyssens
Starhaven

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Vincent Pierquet
TikTok

Welkom in de AI-gedreven toekomst van TikTok