Spreker
Yannick De Smedt
Yannick staat met veel enthousiasme in het leven. Dit vertaalt zich in een ongedwongen ambitie om van elk merk, product of plan een schot in de roos te maken. Hij vertrekt hierbij vanuit een pragmatische kijk op zaken doen en management, en weet dit te combineren met een fijngevoeligheid voor emotie, vorm, taal, en creativiteit. Zijn geloof in de kracht van een merk inspireert organisaties om van binnenuit te bouwen aan een effectievere marketing strategie en dito communicatie.
Hij staat al 6 jaar aan het hoofd van OMcollective en werkt dus aan de bron. OMcollective is intussen uitgegroeid tot een full service agency met een digitaal hart. Of ze nu een merk, website, employer brand of campagne bedenken, resultaten behalen met de klanten staat altijd voorop. Ze maken hun reputatie als één van de beste performance marketing bureaus nog steeds waar, en zijn er in geslaagd om naast een creatieve poot ook stevige staffing en rekruteringsdienst voor marketing teams uit te bouwen.
Geef jouw ideeën zuurstof met deze aanstekelijke spreker.
Wanneer
Waar
Categorie
Talk
7 important lessons for marketers to succeed in the short & long term
Het zijn geen gemakkelijke tijden voor CMO’s, marketing managers, en marketeers. Aan de ene kant zien we dat verschillende sectoren het moeilijk hebben. Groeicijfers incasseren klappen en de vooropgestelde targets verdwijnen zachtjesaan uit het zicht van wat nog haalbaar is. Aan de andere kant zien we kanalen, tech, en tactics als paddenstoelen uit de grond schieten in een nat, herfstig bos. Wat moet een mens hiermee?
Yannick deelt 7 belangrijke lessen die elke marketing professional een houvast bieden op korte en lange termijn. Stuk voor stuk gemakkelijk te onthouden modellen, door onderzoek bewezen inzichten, of heldere ideeën die je moet gezien hebben. Een mini-marketing-MBA op 30 minuten dus!
Als Managing Director van een agency weet hij als geen ander strategie en tactiek te combineren in deze niet te missen keynote.